Biedronka ponownie przyczynia się do kształtowania ekologicznych postaw wśród klientów sieci Do plastiku czy do zmieszanych? […]
Rekopol partnerem cyklu Gazety Wyborczej W grudniu ubiegłego roku byliśmy partnerem cyklu Gazety Wyborczej – Wyborcza […]
Rekopol przystąpił do Programu Partnerstwa Forum Odpowiedzialnego Biznesu Miło jest nam poinformować, iż Rekopol przystąpił do […]
Projekt „Kultura Segregacji” – działania prowadzone wspólnie z Partnerami W 2020 roku trzydzieści dziewięć podmiotów gospodarujących […]
Prawie 8 500 osób odwiedziło Miecię podczas jej trasy w 2020 roku! Miecia – mobilna strefa […]
Przedsiębiorco pamiętaj o podaniu danych na temat opakowań za rok 2020! Zbliża się koniec roku, […]
Jakub Tyczkowski, Prezes Zarządu Rekopolu gościem debaty Rzeczpospolitej pn.: Europejski plastik na zakręcie w 2021 r. […]
Nasz wieloletni partner Ptak Warsaw Expo wychodząc naprzeciw oczekiwaniom partnerów biznesowych – do tej pory uczestników […]
Znamy zwycięzców 19. edycji Konkursu „Ekolaury PIE 2020”. Kolejna, już 19. edycja Konkursu Ekolaury 2020 […]
Przemysł szklarski wprowadza nowe oznaczenie (Hallmark), które jest symbolem zachowania jakości produktu, dbania o zdrowie konsumenta […]