»
Znamy zwycięzców w konkursie reporterskim „Doniesienia z PETrylandii”

10 czerwca poznaliśmy zwycięzców konkursu reporterskiego „Doniesienia z PETrylanii” realizowanego w ramach projektu Re_kologia. Z radością […]

Przeczytaj
Konkurs dla szkół podstawowych „Jakościowa segregacja” już za nami!

Poznaliśmy laureatów konkursu Działaj z imPETem! – „Jakościowa segregacja”, realizowanego w ramach obchodów Dnia bez Śmiecenia. […]

Przeczytaj
Obchody 16. edycji Dnia Bez Śmiecenia trwały od 11 maja do 5 czerwca!

Jakość Ma Znaczenie! #Jakościowa segregacja #Jakościowa informacja #Jakościowa Informacja Dzień Bez Śmiecenia – kampania edukacyjna, w […]

Przeczytaj
Gospodarka o obiegu zamkniętym: MEPs chcą ograniczyć szkodliwe chemikalia w odpadach

Gospodarka o obiegu zamkniętym: MEPs1 chcą ograniczyć szkodliwe chemikalia w odpadach Unia zapowiada bardziej rygorystyczne limity […]

Przeczytaj
8 Program działań w zakresie środowiska do roku 2030 (8. EAP)

Decyzja Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2022/591 z dnia 6 kwietnia 2022 r. w sprawie ogólnego unijnego programu działań w zakresie środowiska […]

Przeczytaj
Zestawienie legislacyjne maj 2022

Nazwa dokumentu: Projekt ustawy o zmianie ustawy o obowiązkach przedsiębiorców w zakresie gospodarowania niektórymi odpadami oraz […]

Przeczytaj
Premiera mapy drogowej Polskiego Paktu Plastikowego

18 maja odbyła premiera mapy drogowej Polskiego Paktu Plastikowego, którego Rekopol jest członkiem. Zamknięcie obiegu opakowań […]

Przeczytaj
Rekopol zademonstrował swoją działalność edukacyjną na Targach CSR w Warszawie!

Targi CSR to największe w Polsce wydarzenie w konwencji targowej poświęcone tematyce ESG, CSR i zrównoważonego […]

Przeczytaj
Międzynarodowe Sympozjum KUPS z udziałem Rekopolu za nami!

W dniach 18-20 maja w Gdańsku odbyło się XXIII Międzynarodowe Sympozjum „Bieżące wyzwania branży sokowniczej”. Patronatem […]

Przeczytaj
Debata „Rzeczpospolitej” w ramach cyklu „Walka o Klimat”.

Jakub Tyczkowski – Prezes Rekopolu zwracał uwagę na dużą rolę edukacji i zachowaniu konsumenta w osiąganiu […]

Przeczytaj