20 listopada 2020
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji
27-28 października w trybie online odbyła się 2. edycja Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji.
Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikatowe wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Wydarzenie skupia kadrę zarządzającą sektorów handlu, przetwórstwa i dystrybucji. Prelegentami tegorocznej edycji byli prezesi największych międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz koncernów FMCG. Liderzy branży dyskutowali nt. przyszłości sektora handlu i dystrybucji, zwłaszcza w kontekście zmian wywołanych przez pandemię COVID-19, wyzwań środowiska i przyspieszonej digitalizacji gospodarki.
W ramach bloku tematycznego podsumowującego transformację branży w czasie pandemii omówione zostały szanse i zagrożenia będące następstwem przekształceń w gospodarce oraz zmiany dotyczące m.in. zachowań zakupowych konsumentów, miejsc pracy czy łańcucha dostaw.
Kolejny blok tematyczny poświęcony był problematyce Nowego Zielonego Ładu. Eksperci poruszali kwestie wyzwań środowiskowych i głównych trendów ekologicznych w branży retail w aspekcie globalnym i handlowym. Jakub Tyczkowski – prezes Rekopolu, mówił o Gospodarce w Obiegu Zamkniętym w kontekście racjonalnego użycia zasobów.
Podczas wydarzenia nie zabrakło również tematów związanych z digitalizacją gospodarki i nowoczesnymi technologiami w branży retail. W ramach bloku RetailTec omawiano zagadnienia związane z płatnościami bezgotówkowymi, rozwojem e-commerce i wpływem pandemii na digitalizację handlu.
Wydarzenie stanowiło okazję do wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania relacji biznesowych.
Organizatorem Kongresu była Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji, współorganizatorami – Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji oraz MMC Polska.
Rekopol był partnerem wydarzenia.
Więcej informacji: https://dystrybucja.pl/