13 października 2016
Ostatnie dni przyjmowania zgłoszeń do konkursu EduPak Polska, którego Rekopol jest partnerem
Zostało kilka dni do końca przyjmowania zgłoszeń konkursowych w ramach projektu edukacyjnego EduPak Polska, którego Rekopol jeest partnerem. Termin upływa 15 października, a wykonane prace należy przesłać do 15 listopada. Do pobrania jest także film o produkcji szkła.
EduPak Polska to nowa odsłona tegorocznej, międzynarodowej kampanii edukacyjnej „Szkło jest wiecznie żywe” prowadzonej przez organizację non-profit Friends of Glass (Przyjaciele Szkła) z partnerstwem m.in. Rekopol Organizacji Odzysku Opakowań S.A. Działania skierowane są do uczniów szkół ponadgimnazjalnych w województwie wielkopolskim, a ich celem jest zwiększanie świadomości w zakresie recyklingu szkła oraz kreatywne wykorzystanie opakowań szklanych. W ramach projektu trwa przyjmowanie zgłoszeń konkursowych. Udostępniono też film o produkcji szkła.
W sumie już prawie stu uczniów zadeklarowało chęć kreatywnego pokazania, jak może wyglądać „drugie życie” opakowań szklanych. Dodatkowo można bezpłatnie pobrać film o produkcji szkła, a pod adresem www.facebook.com/edupakpolska można go zobaczyć. Na fanpage EduPak Polska znajduje się też Regulamin konkursu oraz Karta zgłoszeniowa. Uczniowie mogą się tam również inspirować publikowanymi pomysłami na ciekawe i niebanalne wykorzystanie szkła.
„Przypominamy, że udział w konkursie jest bezpłatny, podobnie jak możliwość pobrania filmu o produkcji szkła, który jest atrakcyjną pomocą dydaktyczną dla nauczycieli. Na zwycięzców konkursu czekają natomiast atrakcyjne nagrody w postaci sprzętu elektronicznego oraz podarunki od naszych patronów. Zachęcam więc do nadsyłania zgłoszeń wszystkich niezdecydowanych” – informuje Barbara Maciałczyk z Ardagh Group, reprezentująca Friends of Glass w Polsce.
Wszelkie informacje o konkursie można uzyskać na www.facebook.com/edupakpolska lub pod adresem kontakt@komucom.pl.
Zachęcamy do udziału!