28 października 2022
Upersonifikowane frakcje odpadów edukują konsumentów w kampanii Radia Kolor!
Od 24 października trwa kampania realizowana przez Rekopol we współpracy z Radiem Kolor. Interesujący sposób przedstawienia poszczególnych frakcji odpadów ma zachęcić konsumentów do zwrócenia uwagi na meritum – czas rozkładania się poszczególnych odpadów w środowisku i korzyści z segregacji odpadów dla natury, ale też dla nas – konsumentów.
W kampanii w niecodzienny sposób zwracamy uwagę na błędy, które popełniamy przy segregacji odpadów, a które można w bardzo prosty sposób ograniczyć, bo najczęściej popełniamy je z niewiedzy. Zwracamy więc uwagę na to, żeby papier był suchy, nietłusty, zgnieciony, a plastik opróżniony. Przypominamy, że żadnych odpadów nie trzeba myć, a miejsce resztek mięsnych, kości, ości jest w pojemniku czarnym. W kilku prostych słowach zawarliśmy najważniejsze informacje, które, jak wierzymy, zwrócą szczególną uwagę konsumentów ze względu na swój niecodzienny ton.
Zachęcamy do słuchania Radia Kolor jeszcze przez ponad miesiąc – kampania trwa do 4 grudnia, a jej szacowane dotarcie to kilkaset tysięcy osób. Jeśli trafią Państwo na jeden ze spotów, to serdecznie zachęcamy do dzielenia się opiniami. Czy taka edukacja Waszym zdaniem ma sens, czy lepiej podchodzić do działań tradycyjnie?